sova.

Ja... Då ska man tydligen sova. kl är inte ens 2, men föräldrar kan ge en utegångsförbud och jag vill nog inte ta den risken!
Så nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. För då slipper jag höra katterna busa och en hund som pratar i sömnen. Min mammas snarkning vill jag inte heller höra för den delen.
Och ja... Vad mer finns det att säga? Natten är mörk...? O.o Men det vet ju alla. Vill bara dra ut på inlägget lite och ge mer att läsa ju! :p
Men... Det vore nog kul om man skriver en fråga till nåt inlägg någon gång, för då får jag mer att skriva och då kanske man förstår hur jag tänker... Eller nåt sånt shit...
Men ja... Jag är som sagt i sängen.. Kanske ska försöka sova lite...? Det kanske är en bra tanke liksom. Man vet ju aldrig när ens föräldrar väcker en på mogronen liksom...

Mvh Sarah från mobil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0