sova.. eller..? ;)

Ja, sova kan vara bra. Men det är bra för många saker, lärde mig det på idh :) men sen ska man ju sova oxå...
Men ja... Jag ka nog sova nu. Delvis för att jag bprjar bli trött och delvis för att mina den gör shita ont och delvis för jag är depp. Men ja...
Och detbär mörkt på natten! :o De visste du inte va? ;)
Okey... Försökte vara rolig och skämta lite! Jag lyckades kanske, kanske inte. Jag har ingen anning. För jag kan ju inte se dig läsa detta... Eller? ;)
Men ja. Sova skulle jag ju göra. Ser ju hur bra de går... Jag bara fortsätter skriva om någonting som inte ens är viktigt. Hur 17 orkar
du läsa detta då? Är jag rolig eller nåt sånt kanske? ;)
Juste, Bella och jag tänker väldigt lika med vissa saker, läskigt lika! :o Men de är ju kul oxå xD
Se! Där skrev jag nåt random igen när jag igentligen ska sova.. Hur kommer detta sluta då!? :o
Men! Nu får jag nog lägga undan mobilen!
Natti natti den som läser detta! För jag tänker sova och skriva nåt när jag vaknar igen! Om jag vaknar ;)

Mvh Sarah från mobil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0