Tidig kväll

TIDIG KVÄLL!!!! Kvällen är ännu ung! ;) Undrar vad ajg får för mig att göra? Men nej.. Jag har inte drukit och komemr inte göra det ikväll. Men jag har bara tråkigt! Fast man lyssnar på en bra låt som Kevin tipsade om när vi först började prata. This is Halloween heter låten. Shit bra låt faktiskt! 
Men ja.. Till mat idag blev det pomfrit och korv... Jag börjar bli orolig nu över hur mycke jag äter.. För når jag gick i 6:an åt jag mat som man ska, 3 gånger om dan. Men nu äter jag vanligt viss bara 1 gång om dan.. Det kanske inte är så bra... Men shit samma vem bryr sig? 
Min mamma har typ gått och lagt sig nu.. O.o Det är ju tidigt! Jag går ohc lägger mig någon gång efter 2 på natten vanligt viss nu mera. Det är chill. För jag är en kvällsmänniska!! :D 
Men ja... Jag har inget liv just nu typ Dx Men du orkar ju läsa detta xD Vrf vet jag inte.. Jag kanske är rolig? xD But I Am Crazy And I LOOOOVE It!!!! Kanske drf man läser min blogg xD
Men jaja, ska väl hitta på nåt kul att göra då!!! :P
 
 
Okey. Bilden kanske inte är ny.. Men den vissar hur jag kan klä mig ibland. Och jag älskar att klä mig lite udda, för det är sån jag är! :D
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0