Tisdag

Det är tisdag ja! Gjort typ inget idag, men jaja. Kan väl skriva om det ändå....
Mamma väckte mig, fick mig att äta frukost, sen körde vi mario kart, jag kom 1:a och mamma 3:a. Kollade på tv, städade mitt rum, fixade sängarna och skrivbord, bråkade med mamma, tog kort på hundar, lyssnat på musik och nu detta. 
Intressant va? Nej, jag gör inget spez idag... :c
Bror är hemma nu oxå, han tog med sig Herman hit. Inte för att jag har problem med det, men ändå.. Min pojkvän gillar typ inte att Herman är här... O.o Förstår inte riktigt vrf... :/
Och ja.. På torsdag ska man på stan tydligen... Då träffar man boyfriend och Olivia, får se om Olivia får med sig någon så hon inte blir ensam.
Och Grönan då.. Olivia (hon jag vill ha med) vet inte om hon kan :c Hoppas att hon kan & får åka! För vi skulle nog ha sååååå kul! För om jag tar med boyfriend, hur mycke kommer vi åka då och jag venne om han ÄLSKAR att åka alla dem roliga sakerna (dem roliga är den galna). 
Och ja.. Ska nog börja med min mat snart...? Jag ska göra vårrullar till mig ^^ För det är så hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär gott :3
Och ja... Hmm.. Juste, vi kollade på löshår till mig idag oxå! Höll på att glömma det! D: Den jag vill ha på en sida, den är borta nu :c Så jag får kolla på andra sidor efter det... :/ Hoppas att jag hittar, för jag är väldigt sugen på att ha mitt hår! Om inte så får jag klara mig utan :c 
Och kom gärna med några frågor som jag kan svara på! Så jag får nåt mer att skriva om!!! 
 
 
Cupido när han va en bebis. Vi har haft honom sen han va några dagar gammal ='3
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0