Torsdag

FÖRSTA DAN I SKOLAN!!! FYFAN!!!
Men ja... Jag gick upp kl 7 för att hinna allt. 
Åkte till knutby för att ta bussen mot stan och såg en MASSA småbarn!!! D=
Träffade Bella på bussen och Dimman på centralen
Åkte till skolan
Va där ett tag och fick reda på saker, skriver det sen!
Väntade på Bella skulle sluta
Va på stan
Åkte hem
Men ja... De vi fick reda på då. V.37 & 50 åker vi till FALUN!!! =D V.37 åker vi med andra KS 9:or =3 Så åker dit med Bella =''D 
Och ja... Jag blev fett orolig för min kille! Han svarade inte på mina sms på ÖVER 1½ h, så jag fick nästan panik där! Men nu har han svarat =)
Och det första jag såg va att min blogg har haft ÖVER 30 sidovisningar IDAG!!! =O Vem orkar gå in så ofta? xD
Och imorgon har jag utväcklingssamtal D= Vill inte, men jaja.. Kl 11.45 har jag min tid...
Och ja.... Jag ska göra lite matte som vi fick ihemstudieuppgift och sen ska jag skicka in en sv uppgift till min sv lärare...
 
 
GAMMAL bild på mig när jag hade helt svart hår. Just den dagen gjorde vi mitt hår jätte stort och jag fick låna Maggis mössa =3
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0