Torsdag

Idag har man träffar människor, träffat boyfriend, varit på donken, varit i statsparken, myst med boyfriend, busat med boyfriend och varit på gf.
Jaa.. Det har hänt idag. Sandra tog över 400 bilder med min kamera... Så jag ska få äran att gå igenom alla -.-''
Och ja... Jag myste och busade med Kevin idag. Det va kul att busa, tog hans keps flera gånger xD Och han är mysig att mysa med! ='3
Och ja.. Nu är jag hemma. Mina föräldrar sover... O.o Och jag funderar på om jag ska ta lite glass till mig =3 För det är choklad glass =D 
Och ja... Vad mer då... Juste, blev väckte av hundarna IGEN!!! -.-'' Dem hatar mig!!! D: 
Men ja... Ska gå och ta glass nu =3 Och sen sak man gå igenom kamera, föra in bilder i dator och sen ladda över dem till fb :P
 
2 bilder på min från våran showkurs i 7:an. Dimitra fixade mig...
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0