Torsdag kväll

Ja.. Då va de första kvällen som singel. Vad gör man då? Jo.. Man snackar med Kevin (inte mitt ex) och Ida på fb. De är ganska kul. Ida är jätte rolig och de är Kevin me ^.^
Men ja... Imorgon.. Jag kommer bara vara hemma på morgonen, sen kommer jag hem på lördag. Vi kommer ha kul. För hallå!? Det ska liksom vara awesome personer med! Så kul kommer de bli. Och Kevin kommer vara med ibörjan har han sagt, sen åker han hem till sin tjej. Det kommer nog inte bli lika kul när Kevin åker, för jag tycker att han är jätte rolig =D Och Olivias kille Totte kommer nog vara med, bäst för honom att han har med sig sina nitar som jag komemr ta! För annars komemr jag vara på honom och Olivia en hel del =3 MOHAHAHAHAH! Bella är med SÅKLART!!! Och sen vet jag inte riktigt vilka fler som kommer.... 
Men ja... Får väl se om jag hinner skriva ett inlägg imorgon då. Annars kommer ett på lördag!
 
 
Hittade denna gamla bild på mig. Då hade jag helt svart hår och jag och Sara hade en foto dag!
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0