Nyår då

Då va de nyår idag då! 
Vaknade kl 12.40, nice att sova ut lite!!!!
Kevin har åkte till Uppsala, han e på bussen just nu. Han ska träffa Alex där inne. 
Mina föräldrar ska åka tyo 17.00, Kevin tar 17.20 hem sen.
Så jag får ställa mig och laga mat sen... ÖNSKA MIG LYCKA TILL!!!!!
Och sen ja, fira nyår! 
Kevin är dock typ sjuk, men han fpr bli det nästa år!!!! ;) Samma för mig xD
Och ja... Elsa löper igen -.-'' Vad tredje vecka löper hon, jävligt jobbigt! Ingen orkar med att hon går runt och jamar 24/7 i 1 vecka -.-'' Men såfort läkaren till djuren kommer från sin ledighet så ska mamma fixa piller till katten!!!! :D
 
Bilden är gjort spec för idag! För det är som sagt nyår idag och ja, imorgon (eller kl 00.00) så är det 2013!
 
Men ja hoppas att ni läsare kommer ha ett bra nyår och början på nytt år!!!
 
Mch Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0