Omg, jag är slarvig...

Omg, jag är slarvig av mig att srkiva här märker ja xD Men aa. Tar en snabbis om de som hänt då:
 
Från till julavslutningen har det hänt lite saker, men inget direkt jag orkar skriva här, en del drama liksom..
Hade skolavslutning, de va ganska tråkigt där. Men vissa som uppträdde där va shit bra.
Julafton va okey. Kevin va med då och vi åt mat hos min mormor -.-'' HAha, julmat fram till nyår och kanske mer -.-'' 
Dagen efter julafton (vet itne vad det heter :$) så åkte vi hem till Kevin och är kvar där än.
(bilder kommer upp i januari)
Kevin och jag har varit ihop i 4 månader. Så vi närmar oss mitt längsta och hans längsta. Och vi ska vara ihop mycke längre, för vi har inga problem och ja, vi trivs jätte bra ihop. 
 
Och imorgon ska ja få följa med hen till Kevins farmor och fika lite. Det kommer bli trevligt.
På nyår kommer ja troligen ha huset för mig och Kevin själva ;) För far å mor ska bort på någon fest O.o och bror kanske ska till en vän (vilket jag hoppas på, vill inte ha den ungen hemma :P)
Och nu under kvällen ska jag och Kevin kolla på filmer. Vi har fixat 4 filmer vi ska se :)
 
Och ja, nu ska jag klaga lite på olika saker, bara för att ja kan. 
För de första:
Vad 17 har hänt med Sverige? Delar från julkalle va borta, för dem va rasistiska!? Men aladinaskar då, 1 vit och många mörka, det är fan ocå rasistiskt då! Alla snögubbar, dem är ju tjocka och vita, det är rasistiskt mot alla tjocka vita människor! Och ja, det finns så mycke mer man kan skriva upp om den delen. Vi ger invandrande tak över huvet och mat. Är detta tacken mot oss svenskar som får betala skatten som går till dem? Sverige kommer sluta som Egypten, millitären kommer få gå runt på gatan och stoppa alla som protesterar (stavning) mot dem som ska ta hand om vårat land. Rätt ska vara rätt!
 
För det andra: 
Jag hoppades verkligen att det hade lagt sig nu, men nejdå. Utan denna komentar fick jag och såg när jag loggade in:
 
 
Det fick jag den 21 december stog det.
HEY FEGIS SOM SKREV DET TILL MIG, VÅGAR DU INTE SKIVA VAD DU HETER? BUHU, STACKARS LITEN! 
Kom igen. Efter att vi snackade med Trolin via tele så hade han lovat att be sina vänner lägga ner. Det va lungt, men nu är det pågång igen!? Dem som vill kalla mig för saker, ta kontakt med mig, bestäm tid å plats i Uppsala för att snacka och ja, då kan man kalla mig för saker. Men via internet!? Snälla, visa internet å hacka på andra är bara fegt ju! Om man kan hacka på någon via internet och få den att må dåligt, så kan man lika gärna säga det face to face? Eller är det bara jag som vågar göra det? Så du som skrev det, kontakta mig och ja, möt mig och säg det till mitt face itsället!?
 
Men ja, nu ska jag och Kevin kolla på film och mysa lite. 
 
Ha de bra läsare och hoppas att ni kommer ha ett bra nyår! ^^
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0