Aj

Sov på soffan inatt igen. Sov bra med andra ord! Men sen vaknar man av en chok av jonas jävla väckarklocka -.-'' Men jaja. Idag åkte jag, pappa, jonas OCH nico skidor!!! Jonas ramlade 5 gånger på 5 minuter O.o, pappa ramalde 2 gånger (jag såg 1 av gångerna) nico ramlade 1 gågn (missade) och jag ramlade 6 gånger idag. Alla gångerna slog jag i bakhuvet oxå... Då blir resultatet tyvärr huvudvärk, gjorde/gör så ont att jag kan gråta! Men ja, vi hade kul iallafall. Imorgon ska vi oxå åka lite, men inte mycke. För vi ska oxå åka hem ca kl 15.00. Då kommer vi hem ca 22.00. Men ja... Mitt huve gör just nu ont, så det blir inte så mycke jobbigt för mig just nu!

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0