Duktig

Idag har jag varit duktig! Jag har städat mitt rum, hjälpt jonas med att bygga sin nya säng och hjälpt till lite övrligt hemma. Och mitt rum va ganska stökigt, men nu är jag klar ^^ Och när jag städade hittade jag en Taylor Swift planch, men jag gillar inte hennes eller hennes musik. Så antingen ska jag bränna den eller så ska jag ge den till någon som gillar henne. Men bränna den låter tusen gånger roligare än att ge bort den! Men har ingen vän som gillar henne (vad jag vet), så kanske en väns vän som gillar hennes eller en väns syskon eller nåt sånt då. För jag vill INTE ha den!!!
På tisdag kommer Tim hit. Fick reda på att jonas kommer att vara hemma då >.< Så jag kommer typ att dö lite och mamma kommer troligen vara hemma. Får se hur det går.
Och imorgon är det måndag och då är det Alla Hjärtans Dag firande (för vi har hemstudiedag på tisdag). Undrar hur det kommer att gå, för jag hatar Alla Hjärtans Dag och allt som har med det att göra!

Mvh Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0