Efter tvätten

Idag hängde jag en hel del med Dimman, Amanda och Maggie =3 Det va fun. Och idag efter våran svenska pass va jag, Anna, Maggie och Sara i matsalen och hängde. Dem andra 3 höll på men nagellack och sånt. Men sen drog jag och Maggie. Idag fick vi tacos till lunch, så jag åt lite då. Sen hade vi ws. Då va jag med Amanda, Maggie, Livia och Maggie. Det blev mest flum då =3 Men kul hade vi. Sen hade vi matte kp och det va sådär. Mer ws och då va man med Maggie. Sen va det bg. Men Maggies tele va borta, så vi fick leta efter det. Det vissade sig i slut ändan att Ola (våran so lärare) hade den. Så Maggie fick tillbaka den ^^ Sen fick jag ett meddelande om att jag skulle köpa hem 2 saker till maten, efter som jag hade ph idag. När jag hade haft mitt på ph samtal och tiden somman skulle stanna va klar så gick jag till Ella och Julia som går i 7.an och Sara som va där med dem. Det hela slutade med att vi fick göra rent golvet =$ Vi målade (kladdade rättare sakt) så vi blev tvugna att torka upp det. Och Sara hade gjort en text som blev såhär:


Den gick jag runt med på stan. Jag missade min buss hem som går kl 16.17... Så jag tog den bussen som gick 1h senare. Så jag och Sara chillade lite. När jag kom hem va maten klar och nyss fixade jag lite med tvätten. Tömde tvättmaskinen och körde igång en ny ^^  Men jag är jätte trött nu och ja... Så jag kommer inte att orka göra så mycke nu ikväll!

Mvh Trööööötta Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0