Glömsk?

Jag glömde tydligen att göra ett inlägg igår... =$ Men det hände inget specielt igår ändå! Eller ju, det va träning, men jag va inte med på det. Juste, det va melodifestivalen igår oxå. Dead by april gick till globen ='') Jag blev så jävla glad! Dem hade värsta bästa låten oxå! Dem ska fan vinna allt!
Men idag då. Ecce har fått en kompis. Minns inte vad han heter. Men jaja.
Imorgon är det skola och träning. Ska till båda. JAg slår vad om att jag kommer få ont i huvet ganska snabbt imorgon! Jag får nu jätte lätt ont i huvet, bara för att jag hade hjärnskakning. -.-'' Och jag tror att några kommer att fråga hur jag mår och vad som hände. Hehe, jag som är så bäst.
Och jag är helt klar med min sv. Ska vissa en för Axel imorgon tror ja. Hoppas att han godkänner den, om han gör det blir jag *happy* Så jag hoppas så mycke att han godkänner det jag gjorde!!! Och jag ska vissa min berättelse för Sara oxå... Hon kanske vill ha en kopia oxå >.< Då får jag kopigera det... Men jag orkar inte göra det.
Och ja... Jag är på avsnitt 28 på Naruto Shippuuden. Jag har inte kollat så mycke...

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0