Hehe...

Idag till mat åkte vi till Knutby pizzerian och åt där. Jag åt en HEL pizza, så jag har nu JÄTTE ont i min mage... :/ Men när vi kom hem igen kollade jag på Naruto Shippuuden ( inget konstigt nej ;) ) och sen har jag spelat lite. Jag kollade även på gamla klasskort. Jag saknar den tiden då vi va mindre i Knutby. Den tiden va så jävla bäst helt klart! Då hade jag 1 bästis som jag hängde med. Men den tiden somva bäst där måste ha vart i 1:an. För då va jag med alla i klassen typ, det va så härligt minns ja. :'') God vad jag saknar det! Seriöst. Och nu när jag kollar på klassfotot på dem nu... O.o Nu är dem Almunge kids och fått fler vänner och typ glömt bort mig längs vägen :( Händer att jag kan se någon av dem på stan ibland, men då kommer ingen igen mig xc
Jag hittade en film som jag vill se skit mycke! One Missed Call heter den filmen och den ska vara en rysare. 2 av mina vänner har sett den (vad jag vet) och dem blev typ livrädda då, så jag måste ju bara se den! Så jag ska på ett eller annat sätt få den filmen, men jag får inte ladda ner :/ *sadface* Men det finns ju delar av filmen på youtube, så kan kolla på det sätten ^^
Och ja... Jag har kollat lite och jag har märkt att det är/va en hel del killar som har/är intresserade i mig D: Men då undrar ni såklart hur. Jo, jag är snäll har jag hört och jag är tydligen söt om man frågar dem killarna (men om jag tycker det är en helt annan sak). Och jag har snackat med en del killar som blir intresserade av mig >.< Det är lite knäppt, för jag vill inte ha fler killar efter mig ju. Jag har nog med dem som är efter mig nu. Men jaja, vad kan jag göra åt det? Kan bli emo, men då kommer alla tro att jag skär mig och det (vilket kan hända ibland).
Men nu ska jag väl hitta på nåt att göra dem sista 30 minuterna inan jag ska ligga i sängen och sussa....

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0