HELG!!!

Okey då, det kanske inte är helg nu. Men det är fredag kväll, det räknar jag som helg! Men idag då. Jag labbade med Lisa och Sofie. Det gick jätte bra. Sen va det lunch, åt inte. Sen hade vi rast. Sen kom Maggie in till det tysta rummet som jag och Sara hade.
Maggie: Kan jag läsa upp det jag ska redivisa idag på tyskan?
Jag: Efter Pokémon låten kan du.
Sara: Kan vi inte gå runt?
Sara: Sara, Pokémon kommer före gå runt.
Maggie: Kan jag läsa upp det jag ska redovisa idag på tyskan?
Jag: Efter Pokémon låten kan du.
När ajg sa det tog Maggie sina saker, öppnade dörren, gick ut, smälde igen dörren förbannat och gick därifrån. Både Sara och jag reagera Wtf!? Jag sa att hon kunde, men efter låten. Och det va liksom mer än 30 min innan hennes tyska skulle börja. Så vi fattade inte problemet då. Men jaja, not my problem. Sen hade vi ws resten av den dagen. Jag satt i omega med dem andra och Sara försvann helt plötsligt. I slutet av ws passet fick vi alla där jätte tråkigt och bara satt. Vi örkade itne göra nåt typ, så vi bara chillade.
Nät vi slutade tog jag bussen till centalen, där såg jag Tim och en annan 9:a från skolan stå och vänta på min buss. Så jag gick till dem och snackade. Sen kom min buss och jag gick på den. När jag kom hem dog jag typ i soffan.
Och nu ser jag ut såhär:

Jag äter en klubba :''3

Mvh Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0