Idre och bilder!

WIIII!!! Imorgon åker vi!!! :D Kan knappt vänta! Imorgon vid lunch tid åker vi typ. Jag längtar! Jag har packat en del och ja... Min väska som jag ska ha mina kläder i... Den är full... O.o Det är min kudde och andra sängkläder som tar all plats >.< Så jag får försöka trycka i så mycke som möjligt och hoppas på att det ska hålla. Men iallafall, jag längtar till vi åker dit. Men ca 7h bil ser jag inte fram emot. Men jag kommer ha min mobil och min dator (utan internet) så jag kommer kanske överleva. Kommer typ bomb smsa alla jag känner typ och kolla på en massa filmer som jag har i min dator. Men jag kan inte kolla på Naruto Shippuuden eller Ah My goddess, för jag´har inget internet i bilen. Men när vi är framme hos Nico (han vi bor hos där uppe), då kommer jag få internet och jag kan kolla på mina serier igen :'') Och såklart skriva inlägg här. För jag kan inte göra det via min mobil. Jag har försökt förr, men det lyckades inte :(
Men ja.. Jag har tömt min kamera och nu kommer jag vissa bilder såklart!
Börjar med bilder på Rati :D





Nu kommer Cupido




Nu kommer bilder på våra hundar






Bilder på trolliz ska man oxå ha ju!





Och nu kommer alla övriga bilder












Såklart så ska jag vissa bilder på min nya superduper snygga munkjacka




Det va dem bästa av dem bästa bilderna som togs med min kamera. Hoppas att ni gillade bilderna.

Mvh Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0