Ja...

Ja... Jag är så trött just nu. Jag är helt änkelt trött på allt just nu. Men jag har redigerat en bild till er!



Den texten kommer ur en låt som jag gillar. En depp låt ofc. Men ja... Känner verkligen inte för att göra nåt! JAg vill bara se filmer, disney filmer, men vi har typ inga >.< Vi har Lejonkungen 1, den ända jag vet att vi har. Men jag vill ha fler! >.< Jag vill ha 2:an och 3:an oxå. Jag älskar Lejonkungen :3
Jag kanske är lite barnslig, men jaja. Pappa säger att jag inte får se sånt D: För det passar inte min ålder och blablabla. Jag brukar inte lyssna så mycke när mina föräldrar brukar klaga på att jag kollar på för mycke tecknat.
Och imorgon har jag ph >.< Jag längtar.... NOT!!! Kan vara hemma och typ död istället. Mycke mer kul!
Men ja... Ska kolla på en film nu. Tror att det bler någon barnfilm, jag vet inte....

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0