Ja...

Idag fick vi pannkaka till mat. Till maten kollade vi på Spy Kidz 2. Jonas valde film. Och efter maten kom mormor för att få reda på lite saker som hon komemr att fixa åt oss när vi är i Idre. Jag är inte så förtjust i att mormor ska komma hem till oss korta stunder på besök. Det är inte så kul att hon börjar prata med mig som om jag itne fattade vad hon menar och att jag är korkad. Det är inte så jäla kul. Och sen erbjuder hon sig att hjälpa mig med skolarbetet.... Men jag vill inte ha någon hjälpa av henne, jag vill inte träffa henne så ofta! Någon gång ibland är väl okey. Jag gillar inte min mormor. Hon är helt oförstånade och viskar till mig -.-''
Men ja... Jag fick några filmer från Jonas som jag har tjatat och tjatat om att jag ska få. Och så får jag dem nu :'') Så nu ska jag lägga in dem filmerna i min dator och sen har jag ingen anning om vad jag ska göra. Men jag får väl se...

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0