Jaa.

I det förra inlägget skrev jag ju att vi kanske skulle åka tillbaka till fjället, men det gjorde vi inte. Pappa och jonas hade somnat på soffan istället. Jag va kollade några klipp på yt och jag försökte göra "running man", men det är SVÅRT att få till rätt!! Jag försökte flera gånger, men jag misslyckades alla gångerna.  Men jaja, jag kan ju alltid försöka igen någon annan gång ^^ Jag kollade på Death Note oxå, den serien är faktiskt rikigt bra! Och när pappa vaknade gick han och mamma ut på en promanad sa dem. Men när dem kom tillbaka hade dem med sig "tofflor" till mig och jonas. Jag fick ett par mörklila typ, men jag vill blåa, dem joans fick >.< Och sen hjälpte jag mamma i köket. Vi skulle laga maten. Och nu sitter jag här, väntar på mat och skriver detta.

Mvh Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0