Jaaa...

Assåh, det är tevksamt om ajg hinner göra inlägg på måndagar... =/ Jag märkte igår att jag inte har så mycke tid att göra inlägg... Men ja, kan ju alltid skriva nu vad som hände igår.
Igår då:
JAg va i skolan och det va lite skönt. Och träningen på kvällen gick jätte bra, vi va bara 7 personer och Jonas va ensam kille Cx
Idag då:
Idag va det okey. HAde eng kp och det gick väl bra. Jobbade med matte och svenska idag och det gick hyfsat bra faktiskt! ^^ Fick pasta och köttfärssås till lunch... =| När det va typ 15 min kvar innan min bg började va jag, Sara och Tim i matsalen. Jag skulle sätta mig på en stol brevid Sara, men precis när jag tänkte sätta mig drog hon bort stolen så jag åkte ner på golvet. Va jag glad efter det då? Nej! Jag fick faktist värsta huvudvärken och jag som nyss hade hjärnskakning ska ta det lite lugnt med mitt huve! Hoppas att Sara läser det här, för jag komemr fan vara arg på henne till hon ber om ursäkt till mig face to face! För jag skulle seriöst inte göra så mot någon, det är tasktigt. Och ännu värre va det när Sara och Tim asgarvad åt mig -.-'' Men hon ska få igen någon gång!

Mvh Sarah

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vilken elak tjej ! Skulle aldrig vara vän med någon som var sån mot mig :O

2012-02-07 @ 17:33:40
URL: http://waystop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0