Lördag

Idag va det träning. Freja va där :'') Hon är min flickvän, så jag har nu 3 flickvänner och 1 pojkvän. Cx Men ja, efter träningen åkte vi till China garnden och åt mat. Jag tog buffe och en cola, jag åt min kina pinnar bara för att jag äntligen efter mycke träning kan göra det nu ^^ Sen åkte vi och handlade. Jag köpte en ny mascara som ger volym och sen en "hår mascara" med färgen blond. Jag ville igentiligen ha den blåa eller den lila, men dem va slut =( Så det blev den blonda istället. Men är nöjd med resultatet, för vi testade den i affären (det va en test). Så nu har jag det ^^ Och jag kommer att inviga den på måndag till skolan. Min lugg ska få lite färg :3 Och melodofestivalen då. David Lindgren med låten Shout it out gick till globen (Y) jag röstade på honom, han va bra!
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0