Lyckat?

Ja. Idag va vi på sunnerstabacken!!! Hade skitkul ibörjan, men sen slog jag i mitt backhuve 2 gånger. Så här gick båda gångerna till oxå!:
Jag åker ner för backen. "Tefatet" började snurra. Sen ligger jag på marken och har ont i mitt huve.
Hmm.. Bra beskrivning. Och efter att jag slog i mitt huve i marken dem dära jävla 2 gångerna fick jag hjärnskakning... Ja... Så nu har jag ont som *** i mitt huve, allt snurrar runt och jag börjar att må illa. Och imorgon KANSKE jag kommer till skolan! Bara KANSKE! Det beror på hur jag mår. Men jag ska iallafall ta det lungt nu och i några dagar... Men jag kommer nog ändå inte orka vara galen! Och om jag kommer till skolan imorgon måste jag berätta för Tina och säga att jag måste ta det lungt, får nog säga det till alla lärare som jag kommer att ha lektion med... Och jag ska dricka mycke vatten oxå. Och jag är nog säker på att en del kommer att fråga hur jag mår och så, efter som jag har hjärnskakning, men ändå kämpar mig upp på morgoen och går i skola! Kommer bli lite galen av all uppmärksamhet ju!!! >.< Men jaja.

Mvh Sarah, Den Mindre Lyckade Personen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0