Milkshake :3

Mums, banan & jordgubbs milkshake :''3 Det är goda gräger det.
Men ja. På måndag ska vi ha alla hjärtans dag tema i skolan fick jag reda på >.< Kommer typ att dö då, för jag hatar den dagen! Och på tisdag har vi hemstudiedag och då ska Tim komma hit och vara med mig. Undrar hur det kommer att gå. Och nyss loggade skype ut mig D: Och nu komemr jag inte in >.< Det är så hilma irriterande! Men jaja, jag överlever ju. Och vad mer. Imorgon är det träning! Jag vet itne hur det kommer att gå, för mitt huve gör fortfarnade ont sen det Sara gjorde -.-'' Och på söndag ska jag städa mitt rum, det behövs lite. Och på måndag igen är det mer träning :3 Jag älskar att gå på aikido, för jag har så aweosme vänner att träna med och sen komemr dem andra. Men vi brukar alltid vara på så många på måndagar >.< Så man får typ inte plats. Men ja... Jag ska nog kolla på Naruto nu...

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0