Never alone, always alone?

Maten va jätte god. Fläskfile, potatis och morötter :3 Det va gott de. Men efter maten så slängde jag mi i soffan och då kom jonas och satte sig på mina ben. Sen satte han sig på min rygg så jag inte kunde andas. Sen började han hoppa på mig rygg, när han redan satt på mig. Så jag kunde värkningen inte andas. Men sen sa pappa att han skulle gå av mig rygg och joasn sa att jag började och att jag va elak mot honom. Det värsta med det va att mamma och pappa trodde honom D'': Men iallafall, sen gick vi ut med hundarna och då gick ALLA ut med dem. Vi gick till coop, för dem vunxa skulle handla någonting. Sen kom vi tillbaka och då ringde jag Sara. Sen snackade jag med henne utomhus, men det blev kallt då jag gick in. Och då började jag spela sims. När vi la på började jag lyssa på musik på min tele och spelade sims. Jag spelade sims nyss, men ajg avslutade det och började skriva detta. Sista inlägget för ikväll oxå. Natti natti läsare och dröm sör :*

Mvh Sarha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0