Onsdag...

*happyface* Bussresan mot stan va jag med Anna F :3 Jag är nog alltid lika glad över att se min Anna. När vi kom till centralen möte vi Tim och sen gick han och jag tillsammans till skolan. Jag kom 20 min sent :$ Och mitt humör idag... Ja... Vad ska man säga om det? Deppigt antar ja. Va kanske inte på det bästa humöret i början av den dagen i skolan. Vrf, det vill jag INTE prata om! Senare under dan blev jag glad. Och lunchen idag... :| Den va så jävla äcklig! Köttfärs paj... xc Efter lunchen skulle vi filma till ett svenska steg. Jag skulle igentligen filma, men så blev det inte. Jag fick vara med i filmen :) Det va kul när vi failade och så. Tim va med i filmen oxå. I början va han med i den tror jag.
Men nu är jag hemma iallafall vid min dator. Jag har inga planer på vad jag ska göra, så jag gör nåt som jag känner fört. Kanske kolalr på en film eller kollar på Naruto Shippuuden. Vem vet. Men ja... Ska nog kolla in andra bloggar och så....

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0