Onsdag...

Idag va det onsdag ja...
Idag va Anna H på bussen :') Vi snackade hela vägen till Uppsala. Och jag kom i tid till skolan idag oxå :O Och vi har fått nya platser.... Jag sitter LÄNGST FRAM!!! D: Så nu kan jag kolla in hos 7:orna och kolla vad dem gör *peddosmile* Men ja... Idag började jag på några fysik frågor (det va 13 stycken) och jag blev klar med dem :3 Sen skulle jag göra so frågor oxå, men det gick inte lika bra. Vi hade idh idag oxå, det va teori. Så mina idh kläder kommer få vara kvar i skåpet 1 vecka till. Efter idh gick jag när till stan (vi slutade kl 15.00). Jag köpte tugummi och kollade på änderna i "svandammen". Sen gick jag till centralen och såg mamma där, så hon och jag åkte samma buss hem. När jag kom hem dog jag i soffan lite och sen skulle vi äta mat. Idag fick vi hamburgare, jag åt 1.
Och imorgon då... Jag har ph då. Så jag kommer stanna kvar i skolan till kl 15.00 eller mer. Komemr ta med min bebis (min kamera) till skolan, för ska ta lite kort när jag kan gå från skolan. Men vad jag ska ta kort på är en annan sak. Kanske hittar/kommer på nåt som är jätte kul att ta kort på eller så kanske någon följer med mig. Jag har ingen anning vilket av det som komemr att ske, men något av de hoppas ja.
Och nu när jag har skrtvit klart allt ska jag kolla några andra kända bloggar och några små bloggar (vänners bloggar).

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0