Sorry...!

Sorry att jag inte har skrivit nåt på ett tag, men har nått för psykiskt dåligt! Och idag är det onsdag och jag orkar inte berätta hur min måndag och tisdag va. Men idag ska jag åka pulka på sunersta backen!!! =D Kommer bli kul och jag kommer FILMA och ta kort! =3 Såklart så kommer det att hamna på fb ;) Kanske någon bild jag kan vissa här! Men jag har ingen anning om hur bilderna kommer att bli då, förmodligen inte så där jätte bra då... Men ja... Jag har packat klart allt och har bara min mat kvar att fika. Och jag ska ta bussen som går kl 08.13 härifrån och sen ska ja möta Sara vid centralen. Där ska vi troligen stå och vänta på 20.an som vi ska ta till backen då.
Och igår kollade jag på IT. Den va dålig. Seriöst! Men jag hade inga höga förväntningar heller. Men iallafall. Och under filmen blev jag nästan klar med min berättelsei svenskan! =D *happyface* Hoppas att Axel gillar den och godkänner den ^^

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0