Tjejkväll!

Så jävla misslyckad dag seriöst! >.< Jag hade inte mitt matte block i skolan och jag skulle redivosa matte >.< Men allt va borta D: Och Saras eng steg va oxå borta :''( Och sen va det lite bråk i paradiset oxå (tjej bråk) och ja.... Vad ska jag säga om det....? Ja... Jag vet inte... Dem skrev till en kille som Sara chattade med förr och sen skrev dem en helt OPASANDE (jävligt elakt) komentar på en av hennes bilder, den bilden va SAD! Så ja... Sara blev lite sårad av det, men hon blev nog mest arg för det dem skrev till den dära killen. Och det kan ajg förstå. Men ja... Nu ska Sara och jag ha en tjejkväll och Sara ska SOVA hos mig för FÖRSTA gången EVER! Det blir intressant ;)

Mvh Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0