Torsdag

Blää. Det är torsdag idag och en dag närmare 14/2. Idag har jag ph. Undrar vad som kommer att hände då =| Och ja, pappa hjälpte mig att svälja alvedoner lättare, för jag har SVÅRT att svälja sånna. Men iallafall, så hjälpte hen mig att svälja en. För mitt huve gjorde så ont att jag inte stog ut med det, men alvedonen har inte hjälpt så mycke =/ Och jag har fortfarnade ont i mitt huve -.-'' Så det kommer helt klart att påvärka mitt humör idag.
Och snart ska man gå mot bussen till stan. Men det är inte lika kul att sätta sig på bussen =/ Min Anna är inte på den bussen, för hela hennes klass och alla dem andra 8:orna i hennes skola är just nu i falun.

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0