TRÖÖÖÖÖTT!!!!!!!

Idag vaknade jag kl 9. Jag tog ett glas apelsin dricka (minns inte vad) till frukost. Sen torstade jag tänderna och tvättade ansiktet. Sen packade jag allt det sista. Sen fick jag en halv tomat av mamma som jag genast började mumsa på. När kl näramade sig 12 så började vi packa bilen... Omg vilken tid det tog! Vi skulle åka kl 12, men vi åkte istället kl 12.30 -.-'' Jag lyssnade på musik och smsade tills vi kom till falun. I falun åt vi mat på donken. Efter det börade vi åka igen och den gången kollade jag på en Pokémon film :3 Sen lyssnade jag på musik igen. Vi stannade till vid ett ställe för att mamma och pappa skulle handla. Under den tiden ringde jag först Sara och sen Tim. Men jag somnade när jag pratade med Tim :$ Så jag vaknade av att han skickade ett sms till mig. När det va ca 1mil kvar fick jag så jäla tråkigt att ajg började fråga ofta "är vi framme snart?" När vi ÄNTLIGEN kom fram fick jag gå med hundarna. När jag kom tillbacka till huset möte jag Nico som precis kom hem och jag hjälpte honom bära saker in. Sen DOG jag i soffan. Va så tröööööööööött. Sen kom mamma med choklad och då blev allt genast lite bättre. Sen skulle jag, pappa och jonas bära in alla sakerna. När det va klart tog jag fram min dator och började spela sims. Sen kom pappa och hjälpte mig med internet och nu sitter jag och skriver detta till er. JAg har såklart tagit några bildern, men det är lite svårt att ta bilder när det är mörkt. Så jag kommer att ta en del bilder imorgon innan vi ska gå och fixa skidorna och det. Men ja... Jag är så trött just nu och nu ska jag fortsätta spela sims. Så jag säger god natt och dröm söt nu :*

Mvh Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0