Trött!!

Jisses! Jag har sovit DÅLIGT inatt!!! Sara ville att vi skule dela säng, så vi BÅDA sov i min extra säng. Vi sov på varsin sida och hade våra fötter vid varndras huven. Man vaknar OFTA av att man ligger dåligt, har ont eller nåt sånt. Men när kl närnade sig 06.20 eller nåt sånt fick jag sova i min engen säng sen :'')
Men ja.. Idag åkte vi till hästarna en kort stund för att ge dem nytt varmt vatten (för om man ger dem kallt vatten nu i vinter så fryser det till is snabbare än om vattnet är varmt) och gav dem mat. Sen åkte vi till Thuns... Inte min favo affär direkt, men jag hittade VÄRLDENS MYSIGASTE MUNKJACKA EVER!!! Och jag fick dem jackan sen :'') Ska ha den i Idre fjäll sen. Och sen köpte vi ett par nya täckbyxor till oss och jag hittade "hår mascara", dem 2 färgerna jag ville ha :'') Så dem fick jag oxå ^^ Och sen åkte vi till mammas kompis som har en liten affär där dem säljer orkar, spindar, ödlor, grodor och varnade pinnar/löv. Jag blev sugen en boaorm (för vi hade sånna en gång i tiden) men vi har tyvärr inte plast för en orm just nu :( Men om vi ´(mamma och jag) har tur så kanske vi får plats för en boaorm (dem kan bli över 3 meter som vuxna). Sen efter det åkte vi till Gränby centrum. För där utanför Åhlens va 2 tjejer som skulle sälja mig en skit snygg munkjacka. Jag är kär i den :'') Jag har på mig den nu och jag kommer att ha på mig den i skolan sen. Efter det åkte vi till träningen och tränade såklart. Efter det körde vi hem Sara och sen åkte vi hem. När vi kom hem DOG jag i soffan och såg att Step up 2 va på tv. Så jag kollade på den. Och min mat idag blev en macka, för jag va inte hungrig i huve taget, men jag fick i mig en varm macka iallafall. Och nu skriver jag detta inlägg och lyssnar på musik. Kommer troligen kolla på Naruto eller Ah! My goddess sen. Men ja... Ska kolla inte andra bloggar och gå in på fb nu.

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0