Trött

Kollade precis på Beveli Hills fruar.... Ja... Vad ska man säga.... Dem är... Liksom... Omogna? Eller... Ja... Men ja, dem började bråkade om någonting och en av dem la sig i för mycke och lite catfight så man oxå. Helt sjukt! Men ja, innan jag kollade på det åt jag mat. Vi har tydligen mycke mjölk av någon anledning, så vi fick pannkaka. Men jag va inte hungring, så åt så mycke som ajg orade och lite till, bara för att mian föräldrar inte ska misstänka nåt. Men jag och mat går tyvärr inte ihop! Men jaja. Nu ska jag fan plugga på växthuseffekten! För jag vet inget om det och vet knappt vad det är =$ Så måste göra det och försöka komma ihåg så mycke som möjligt, fast jag kommer att få läsa om det om och om och om igen! Kommer vara så trött när jag entligen är klar med det, och jag är redan trött!!! >.<

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0