Väntar

Jösses vilken natt. Inte lätt att sova när mamma som har sängen brevid snarkar som *** och man hör hundarna prata i sömnen och pappa mumlar någonting i sömnen. Svårt att sova inatt hade både jag och Jonas. Men jaja. Nu är vi alla iallafall vakna och jag är nästan klar. Jag ska bara borsta mina tänder och sen är jag klar för att hämta skidorna och det andra! Men jonas har tagit badrummet för sig själv och pappa äter frukost >.< Men jaja, det blriv väl min tur där inne snart. Och det är tydligten kallt ute och mamma sa att det blåser uppe på fjället. Så... Jag kommer förmodligen klara mjig där uppe iår igen då. Men ja... Nu måste jag gå och ta badrummet.

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0