Vill åka nu!

Jag vil åka till Idre Fjäll nu!!! För jag saknar värkligen det stället. Det är så myssigt där och så. Och så är det ju skit kul att åka skidor där oxå. Men Jonas kommer typ ta tusen år på sig innan han börjar åka dem roliga backarna. :/ Och jag blir tvungen att åka med Jonas och pappa, för tror inte att Emma kommer vara där uppe iår :( Men jaja, jag överlever ju. Men Jonas är så himla seg att åka ner för dem backarna jag älskar. Han vill bara åka alla tråkiga backar liksom :/ Och ja... Jag vill ha en liten mer utmaning än Jonas. Jag vågar iallafall åka dem flesta röda backarna och det går fort för mig att komma ner. Men Jonas tar typ tusen år på sig innan han kommer ner för dem röda backarna. Men ja... Jag får väl tjata på honom.
Och enligt en sida finns det 14 Pokémon filmer, men jag tror och hoppas att det finns fler. :3

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0