Weiii

Blir alltid lika glad när Anna F är på bussen mot stan :'')
Idag hade vi som sakt svenska, matte och engelska x. Och vi tjejer hade någon sak. Jag skiter i den saken, men man fick gratis bullar :3 Jag, Lisa, Anna H, Maggie och Sara åt upp dem :3 Det va gott :'')
Under lunchrasten kastade Sara snö på mig >.< Så ajg tog hennes tele och sprang iväg. Jag gömde den på ett säkert ställe ;) Det tog henne LÅNG tid innan hon fick tillbaka den. Sen tog jag hennes tele igen Cx Kul hade jag iallafall Cx
Under matten så skulel vi göra ett gammal prov för 9:or. om man fick 12/17 rätt så klarade man sig. Jag och Maggie kuggade det :( Vi fick 7 rätt >.< Som tur va så va det inget seriöst prov! ^^
Jag hade ph idag oxå >.< Men det va kul sen när Tim va med mig.
Nu har jag glass och choklad och ska kolla på Naruto :3

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0