Bilder.

Min kamera måste vara poppis, för jag hade nämligen 724 bilder i den och över hälften har mina vänner tagit!!!! =O Men jaja, nu ska jag vissa dem bästa för er och kanske till och med skriver nåt litet om just den bilden!!!



Ett bild projekt! En stol som skulel se om som Pikachu... Men ja.. Den är söt iallafall ^^


Mina heta skosnören ;D





Det är innan träningen i måndas. Man kan se hur träningskläderna ser ut iallafall... Vit...


Så ska en bra knut på träningskläderna se ut!




Nu när jag tänker efter så blev det kanske en del bilder... Men jaja, man överlever ju! Och jag kommer att lägga upp alla bilder från aikido passet på min fb oxå. Så om man är vän med mig där, kolla gärna där på alla bilder från det passet!

Mvh Sarah


Kommentarer
Postat av: Freja

Stollt fotograf av aikido bilderna^^

2012-01-25 @ 16:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0