Bok tips!

Nu kommer mitt bok tips!

Katastrofen - Ett Vilt Liv
Av: Sylvia McNicoll

"Zanna får ett chockandebesked - hennes bästis Emily ska flytta! Emily vill inte, men hennes pappa kräver att hon ska komma om och bo hos honom. Det är dåliga nyheter för Zanna, som inte har så många vänner. Visst, hon har sin tvillingbror Martin, pojkvännen Tyler och hunden Paris - men de kan itne ersätta en bästis. Men plötsligt sker något oväntat - Emilys pappas plan försvinner från radarn. Troligtvis har platet störtat och Zanna och Paris kallas ut för att hjälpa till med räddningsarbetet. Ska de hitta Emilys pappa vid liv...?"

Boken är på 186 sidor, så den är inte så lång. Själv skulle jag vela att boken va längre. Jag ger boken 4/5 stjärnor. Om den hade varit längre hade den fått alla stjärnorna.
Jag tycker att den boken är bra för att den ger en liten bild av hur en tonåring tänker om allt.

Det va mitt lilla bok tips till er och jag hoppas att det komemr fler

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0