Cx

Idag i skolan... Ja... Vad ska man säga...?? Hmm... Den va väl... Intressant... Antar ja... =/ Jag kom sen till våran bg och det va våran musiklärare som hade oss O.o Ja... Sen hade vi ws. Vi flummade lite då! Sen fick vi våra skåp!!! =D Och sen va det mer flum. Lunchen va INTE god, men jag blev tvingad att äta!!! ='''( Jag HATAR det! Mer flum. Matte. Eng x. Och sen bg.
När vi slutade följde Sara med mig hem och nu leker hon med mitt hår. Bild kanske kommer.
Juste... Hmm... Hur ska man säga det här på rätt sätt...? Viktor såg lite nere ut =( Men jag sa hej till honom 1 gång ^^ Hoppas att det inte har hänt honom någonting jobbigt. Men Herman såg väl glad ut idag?
Att träffa mina 7.er va kul!
Idag sa inget någoting om mitt hår!! D= Men ingen har merkt att innan jag färgade det igår så va mitt hår brunt... =/ Men nu är det svart!!! =D
Och om jag blir kallad för emo så bryr jag mig inte. Ja gillar deras stil och inget mer. Jag är inte som ett emo "ska vara". För alla tror att om man är emo så skär man sig, men alla emon gör itne det och det finns fjortisar som gör det!
Och juste, Maggie läste alla mina låt texter på min loggbok. Den hon gillade mest va "Never Had A Dream Come True, Till The Day That I Found You" och ajg håller med henne, den texten är bäst av alla! Men jag har ingen som det stämmer in på =(
Men nu ska ja & sara fan göra nåt! Kanske kolla på film elelr nåt sånt. Ingen anning, men nåt ska man göra!

Mvh Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0