Deppig dag... =/

Ja, idag har man inte varit på ett bra humör. Det kunde man nog se på mig oxå. Som vanligt kom jag lite senare till våran bg och jag satte mig ensam då, men Sara kom sen och satte sig brevid mig.
Sen hade vi någon drog sak. Så alla lämande sina saker och gick påväg ner till plan 1. Påvägen ner frågade alla vad som hande hänt (för dem märkte att nåt va fel) och då brast allt för mig. Mina tårar började rinna jag och ställde mig i ett hörn. Mina vänner ställde sig vid min för försökte trösta och ville krama mig. Men det gick inte att nå mig, jag va för sad för att prata liksom... =/ Och den så kom Tina ner för trappan och undrade såklart vad som hade hänt. Och det slutade med att bara Maggie va kvar vid mig och tröstade mig lite. Sen när vi faktiskt va påväg ner till arenan så behöve jag kolla mitt smink och ja.... =/ Det såg väl galet ut! Så jag tog bort allt och sen gick jag in dit med Maggie, vi bara väl bara 15 min sena eller nåt sånt. Och ja.. Man kunde se på mina ögon att jag grät... Dem va lite röda! Men jaja. Sen va väl resten av dan ganska okey fram till vi skulkle ha idh! Vi skulel ha basket... Jag HATAR det! seriöst! Och det slutade kl 15.00 och min buss går kl 16.17 -.-'' Angry? Yeeees! Men jag gick runt lite. Och vid ett tillfälle gick jag förbi några äldre killar som åker min buss och den försökte prata med mig D= Men jag låssades att ja lyssnade på musik och att ja inte hörde dem. Sist jag möte 2 av dem sa en av dem "Hej snygging" till mig O.o Jag va lite chokad då! Typ INGEN vågar säga det till mig... =/ Så jag skrämmer bort alla killar, men jaja. Ja behöver väl inga?!? Och ja... Nu mumsar jag på lite choklad! Ska lägga in dem sista bilderna till min dator och sen komemr ja vissa några av dem BÄSTA bilderna för er!!!! =D

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0