Dra åt helvete!

Idag blev jag väckt halv 11 -.-'' Men det va aikido idag, så blev tvungen att vakna då -.-'' Jag tog ett glas oboy och lite senare tog jag ett glas cola och sen körde jag knekt (stavning) med min lillebror. Han fick ett nytt spel när jag va borta och jag tyckte att vi kunde spela lite.
På träningen va vi 5 personer. Det va jag, jonas, josefin, becka och sergon. Det gick skitbra.
När vi kom hem packade vi upp varor (för mamma och pappa hade handlat medans ja tränade) och så såg jag att dem hade köpt 2 semlor. Jag älskar semlor, men jag kan inte äta det =''( För det fins mandelmassa i... =/
När vi skulle laga mat blev det lite bråk och det hela slutade med att jag sprang in i mitt rum, klättrar upp i sängen och börjar gråta (jag va och är så jävla sårad). efter ett tag kom mamma in och pratade med mig (vill inte dela med mig om vad vi pratade om) och sen gick hon. Hon kom in senare och pratade mer med mig och försökte få mig att äta mat. Men jag vägrade äta mat.
Och nu har jag fortfarade inte ätit nåt.
Men jag har nu gråtit 3 dagar irad och jag gråter seriöst aldrig! Jag har fan inte gjort nåt för att förtjäna det här. Jag orkar fan inte mer! </3

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0