Falun tiden

Rubriker säger allt. Alla bilder är nu i min dator och nu ska jag berätta vad som har hänt under falun då.

Måndag:
Att vakna kl 06.30 på morgonen är ikke kul om man är mig, men tanken på att få åka till falun va så underbar. Men när ja ÄNTLIGEN kom fram till skolan va nästan alla mina klasskompisar på bussen och jag fick typ springa till den för att min väska skulle få åka med mig. På bussen tog Sara några bilder och dem vissade en film =3 Minns inte vad filmer heter... Men jaja, den va jätte bra. När vi kom fram fick vi våra rumnmycklar och vi gick till våra rum. Och vi har en ny tjej i klassen, hon heter Katia och det va som som va våran provapåtjej förrut. Sen hade vi samling i samlingssalen och det gickbra. Sen hade vi slöjd. Som tur va så hade jag Dimitra där vid mig och jag hjälpte henne en del, för hon hade MYCKE att göra och jag är ju så snäll så...  Det passet slutade 16.00 och sen 16.30 va det middag. Minns inte vad vi fick dock. Minns inte vad vi gjorde efter det, menn när vi skulle sova så hade jag JÄTTE svårt med det och va uppe längst! Så ja va trött då!

Tisdag:
Vakna kl 07.00 efter att ha legat flera sömnlösa timmar inte INTE kul! Jag DÖG nästan! Men jaja. Frukosten va okey. Och sen hade vi slöjd hela dan då och jag blev klar med mitt lapptäcke ^o^. Minns dock ikke mycke. Sova va svårt igen.

Onsdag:
Idag ja hemkunskap och kemi. Hkk gick bra tyckte ja. Jag och Dimitra va inte så hungriga dock. Och vi va så duktiga och snabba att vi fick sluta passet i förtid ^^ Kl 13.00 böjdade kemin, men vi va så jäla trötta! Somna nästan flera gånger, men Dimman väckte mig.. =$

Torsdag:
Idag hade vi bild, men kom dit 30 min sent =$ Dimmans fel! Vi skulle göra skulpturer, men det gick DÅLIGT! Lunch... =/ Utepass... =| Åka skidor = nej. Dimman och ja gick istället och hjälpte dem som inte hade åkt förr och så. Det gick bra och vi va snälla då. En tjej i våran grupp sa att hon inte hade klarat sig utan oss och att vi va så söta som hjälpte henne, Känndes kul. Men vi va ute i ca 1h och 30min... >.< Så hade inget att göra. Senare på kvällen snackade jag och Sara lite, sen skickade hon ett sms till Oliwer (en kille i andra klassen) omatt han skulle komma. Jag hade hört att han gillade mig, men trodde inte riktigt på det. Men ja ville inte att han skulel komma. Men när han kom så frågade Sara honom rakt ut om han gillade mig. Sen kollade jag på Sara och hon sa att jag fick gå. Jag gick därifrån och sa tack, tack, tack, tack tills ja lämnade rummet. Sen sprang ja till mitt och berättade vad som hände för dem andra som va där. Dem tyckte att det ikke va okey, så Maggie gick till Sara för att prata med henne. Jag satt på golvet och va påväg att gråta. Sen kom Sara och Maggie in igen och vi pratade lite om det. Då började jag gråta (jag gråter typ ALDRIG) för att det va så jobbigt, för det är andra gången det händer mig. Dem andra tröstade mig och vi sa att vi skulle försöka undvika Oliwer resten av kvällen. Sen föreslog dem andra att vi skulel gå till Dimitras rum och berätta för henne vad som hände. Så vi gick dit och Sara berättade. Dimitra såg mitt förstörda smink och tog bort det. Sen gick ja och SAra tillbaka till vårat rum för att fixa oss. Únder tiden vi va hos Dimman hade tydligen Oliwer kommit och knackat på dörren och frågat var ja va. Sen kl 20.00 började en "fest". Sara och ja va där ett tag och dansade och hade kul. Sen helt plötsligt kom Dimman och Anna H in till oss och sa att nästan hela 8.an letade efter mig. Så vi sprang iväg till Dimmans rum. Sen efter ett tag spring vi till mitt rum. När alla hade gått iväg gick vi tillbaka till festen. Efter ett tag kom Oliwer dit själv och Dimman fick bort honom. Resten av kvällen såg ja honom 1 gång. Men vi hade kul. Vi skrek, hoppade och dansade. Några lärare började till och med dansa och då blev det roligare. När vi tillslut skulle sova så hade jag så ont i mina fötter att jag inte orkade gå (jag är SERIÖS). Svårt att sova med en sockerkik och ha festat.

Idag:
JAg gick upp sist av alla, men ändå klar först. Vi städade vårat rum och fixade. Lämnade våran nyklar och gick iväg till slöjden. Efter som ja blev klar med mitt lapptäcke i tisdas så fick ja göra nåt annat. Jag gjorde en liten duk, den ska mamma och pappa få sen. Sen fick vi åka buss i 2h + lite mer. Försökte sova, men kan inte sova i buss. Smsade lite med Oliwer, för han började smsa med mig. Och nu är ja hemma och lyssnar på musik.

Men nu ska ja vissa dem BÄSTA bilderna på övriga saker och dem BÄSTA bilderna på mig! Kommer kanske skriva en liten text till någon bild!





Den målningen fanns utanför våran dörr =3

Så såg min sång ut när jag hade bäddat den. =''D


Den bilden tog Dimman ^^ <333

Men det va allt för tillfället.

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0