Hehe

Ïdag va någonting fel! Både jag och Sara kände det, men ingen av oss kom på vad det va! >.< Det va lite irriterade. Och Sara fick skicka ett sms till Herman och Viktor på skämt, men jag ville läsa det innan hon skickade det. Men det blev inte så... Sara skrev: "Hejsan baby jag ångrar att jag gjotde slut o jag har saknat dig varje minut.<333333 snälla ta mig tillbaka <333" Jag blev lite pisst off då! Och sen tog hon och Makin min tele och jag blev PISS OFF då! JAg va så orolig att dem skulle skiva nåt mer sånt! Och Sara sa sen att Herman verkade typ arg... Venne vrf, men det kanske va pågrund av smset!
Och imorgon kommer Sara att kidnappa mig. Men nu är jag lite osäker på hur det kommer att bli! Jag måt illa just nu och jag har inte ätit mycke godis eller ätit någonting i huve taget. När man är sjuk och har feber och mår illa...  Det är så jag känner just nu... =/

Mvh Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0