Hemma

Jag har varit hemma ett tag men nu sitter jag vid min dator!
Jonas och jag åt på burger king som vi brukar göra innan träningen. Då ser jag min lärare från åk6 där. Hon sa hej och jag sa hej. Inte varje dag man ser en av sina gamla lärare man hatar. Och sen kom en som gick på andra ks. Han såg min lillebror och vinkade till honom. Det händer inte heller varje dag.
Träningen gick skitbra. Oliwer va inte där, så va lite lättat, men samtidigt va det lite tråkigt. Men när Freja kom in till träningslokalen så såg jag hennes hår först och det va jätte fint! Hon har klippt det och färgat det rött.
Efter träningen åt Freja och jag likte chips och ringde en person som hon känner. Vad vi pratade om va hemligt ;)
När jag kom hem så kolalde jag på tv. Vi såg Mammor Och Minimodeler. Ja har bara 1 komentar till det: Om Man Inte Tål Kritik, Då han Man Inget Att Göra Där! Några av mammorna tålde inte kritiken som dem fick. Och ungarna va lite blyga. Men om jag hade varit där, då hade jag kört över alla. Jag är inte rädd att säga vad jag tycker och tänker. Men jag har inga planer på att bli model, så jag behöver inte tänka på det.
Sen när det va slut så duchade jag.
Och nu sitter jag vid min dator. Ska gå och lägga mig kl 23.00 (om 7 min), för ska upp kl 09.00 imorgon för att vi ska in till stan och köpa saker och SKOR! Jag behöver nya skor, för dem som jag använder mest är trasiga =''(
Men nu måste jag kanske sluta skriva och kolla på fler bloggare lite snabbt innan jag måste sova....

Mvh Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0