Hemma!! =D

Ja, hade ingen dator igår, så det blev inget inlägg igår. Men det gör inge väl? Kan ju berätta nu vad som hände igår ;D
Igår:
Gå upp kl 08.00 på morgonen är inte kul! Och sen när man blir klar först av alla och får vänta på den andra... =/
Sen fick man åka 2h i en bil med min familj >.< Jag höll på att bli galen efter 5 min! Men jag hade min tele med mig! Så jag lyssnade på musik, spelade spel och smsade i slutet av bilturen! Jonas såg en gul bli och slog mig hårt på benet. JAg va så inne i musiken att jag hoppade till. Sen åkte vi förbi många postbilar... Jag har ett blåmärke på benet, för jonas slog mig på samma ställe hårt! >.<
När vi kom fram kramade jag morfar och morfars sambo Lenna. Sen gick vi in och satte oss i vardagsrummet och pratade.
Sen kom mina kusiner Wilma och Samuel och morbror dit. Dem skulle äta lunch med oss och prata lite.
Sen va det lunch. Jag åt sådär då.
Efter ett tag kom min kusin Carita dit med sin nya kille och sin hund. Men hennes hund Dottie och min hund Erika gick funkade inte. Så Dottie fick vara i källaren.
Sen åkte min morbror och kusinerna hem, men Carita va kvar.
Sen fikade vi. Jonas spelade på min dator (han tog med sig den) medans jag satt i köket med dem vuxna och va social.
Sen åkte Carita hem. Hon skulle färga håret.
Vi andra gick in till vardagsrummet och fikade. Efter ett tag blev vi tvugna att ta ut hundarna. Jag, pappa, morfar och Lenna gick ut med dem. Vi såg lilla börjn och stora björn. Jag gick med Tea i koppel. När vi va ute med hundarna fick vi reda på att Tea är rädd för fyverkerier, för hon gick med svansen mellan benen. Och Tea drog i kopplet.
När vi kom in va vi i vardagsrummet.
När kl blev 23.50 började vi klä på oss, ta alla saker vi ska ta med ut och gickut. Hundarna va inomhus.
När kl blev 00.00 så kom alla fyverkerier. Bilder på det ser ni under nu:


Bild på den första vi sköt. Men vi failade, så sen "exploderades" på marken! =O Alla andra bakade, men jag stog kvar där jag stog och lyckades på denhär bilden. Lite läbbigt va det om jag ska vara ärlig.




Det va mina lyckade bilder. Har någa andra oxå, men dem blev inte lika bra.
När vi va ute så skrek jag "GOTT NYTT ÅR!" Men ajg fick inget svar =''( Sen skrek jag "2012" och sen skrek jag "HA ETT BRA 2012 NU!" Men inget svar då helelr =''( Lite dissar.
När vi gick in så kollade jag min tele. Jag hade fått några gått nytt år sms. Jag svarade på alla, men bara 1 sms lyckades >.< Och det va till Viktor. Sen försökte jag skicka till dem andra igen, då lyckades jag =)
När vi skulle sova då... -.-'' Jag va uppe till kl 05.00 -.-'' Mamma låg och snarkade HÖGT! Och jag hade Teas sällskap när ja skulle sova.

Idag:
Papap väcker mig kl 12.00. Han sa att klockan va 12, jag sa nej (vilket jag alltid säger när pappa ska väcka mig) han sa jo, då kollade jag på klockan och såg att kl av 12. Då sa jag till pappa " Damn U!"
När jag gick upp så åt ja frukost. Macka, fil och en tallrik med gurka.
Sen har ci chillat. Carita kom till oss med sin kilel och hennes killes son. Sonen va skitsöt! Och Erika ÄLSKAR små barn. Så när Erika såg honom blev hon HYSTERISK! Hon typ "OMG! Det är ett barn där! Omg! Måste kolla! Omg! Barnet är där! Matte, låt mig gå dit och kolla!"
Efter ett tag åkte vi till morbror och fikade.
Efter det åkte vi hem.
Påvägen hem blev joand hungrig, fast vi har ätit 24/7 hos morfar -.-'' Så vi svängde in på Donken.
Och nu är vi hemma då. Det är skönt att kolla hem, men det är kallt! Och jag är EXPERT på att frysa! Så jag typ DÖR!
Nu ska jag kolla bilder, vara social typ och sen ska man kolla på Naruto!!! =D

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0