Hmm

Känns alltid lika bra när man kolalr på Naruto. Men när man inte kollar på det känns det inte lika bra.
Just nu har ja ett litet samtal med Sara. Om att jag itne känenr mig bättre genom att få andra att vara dåliga. Det funkar inte så. Och även om den personen sa nåt som har gjort mgi väldigt nere den senaste tiden, så kan man ju inte få allt att verka som om det är hans fel. För det är det inte. Jag beundrar faktiskt att han sa det han sa till mig, för ingen annan har vågat säga någonting sånt till mig, någonsin. Och jag beundrar det väldigt mycke. En ärlig kille, är en bra kille.
Och bara så man vet (många verkar missa det jag tänker säga nu), jag bryr mig inte ett dug om vad andra tycker om mig. Tycker man bra saker om mig så är det ju kul, bra och det gör mig glad, men om det är motsatsen så bryr jag mig inte. Jag har fått många ord mot mig, men alla ord tar jag inte åt mig. Jag anväder dem orden mot den personen sen. Exempel:
Anna F sa att jag va en loser. När vi pratade använde jag det ordet mot henne. "Vrf vill du vara vän med en loser som mig? Villd u vara vän med en loser?" Det fick henne att verka dåligt. Så... Tänk på vad man säger till mig, för jag kommer att anväda dem orden mot den personen.
Men jaja. Nu ska man lyssna på musik, snacka med Sara om det dära och deppa lite....

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0