Idag då....

Ja, jag skrev ju hur min morgon va... Inte så lyckad med andra ord. =/
Idag hade vi bara so att jobba med >.< Och jag HATAR so! Så det va en dålig dag med andra ord!
Men när vi hade ett pass i arenan hade jag och Maggie skitkul iallafall! Vi båda va trötta...
Jag: Men dem har ju dissat 9.erna!
Dimitra: 9.erna har en annan port.
Jag: Jaha...
Maggie och jag: HAHAHAHHAHAHAHAhahahhahahahahahah
Vi dog lite då. Sen hände det fler saker som va skitkul. Men jag komemr inte riktigt ihåg vad det va, men kul va det!
Och nyss år jag mat. Knutby pizza minsan! Men jag åt 1/4 av pizzan... =/ Jag brukar äta halva, men jag kunde inte äta mer en 1/4 del idag.. =/ Och jag åt ingen frukost eller lunch idag heller... Så jag är inte så jätte duktig idag med maten med andra ord... Men jaja, jag överlever ju? =/
Juste, idag tog jag med mig min bebis till skolan! =D Min kamera med andra ord. Tim leke lite med den, Anna lekte med den under lunchen och det va ganska kul. För Anna H fick dem roligaste bilderna ever!
Och fick reda på att den 14 februari (alla hjärtans dag) är vi lediga! *happyface* Jag HATAR alla hjärtans dag! För jag har ett minne från knutby fårn den dagen och ja... Jag vill inte riktigt prata om den och alla andra alla hjärtans dagarna har inte varit så braiga heller... =/ Typ ingen speciel har sakt "glad alla hjärtans dag" till mig någonsin.. =/ Så... Jag gillar inte den dagen!
Men ja... Nu ska jag vila magen, för dem gör nu ont efter min pizza bit.... =/ Minde lyckad dag.

Mvh Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0