Innan buss

Mitt inlägg innan jag måte gå till bussen. Idag är det måndag och jag har min hela skolvecka... Men jag vill vara hemma och chilla istället, för då slipper ja allt skolprobelm ju! Men jaja, nu är det som det är och nu får ja försöka göra det bästa av allt...!? Idag har jag steg dag, med andra ord så kommer jag att jobba med matte, sv elle eng. Och igår så bad jag min vän Emme (emelie) att söka till min skola! Hoppas att hon kommer in, för jag saknar min kompis jätte mycke! Och jag kollade på Naruto Shippuuden igår oxå, men det va inget nytt. Juste, det är mammaor och minimodeller på tv idag. Funderar på om jag ska kolla och tycka synd om dem små tjejerna... Idag kommer mamma hem oxå. Hoppas att hon har med sin mig choklad! För på Finlands båten är ju chokladen så mycke billigare! Så jag hoppas att mamma har med sig en del choklad hem nu! Och allt efter som jag skirver så kom jag på att det här inlägget blev lite längre än jag hade tänkt...! Så jag får väl sluta skiva nu och göra litt istället!

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0