Innan träningen

Det här är sista inlägget jag gör innan jag åker till träningen. Och jag kommer seriöst DÖ om inte Freja är där! För mitt vänstra knä är helt cp just nu! Det gör ont när jag böjer på det och det gör ont. Och sen behöver jag Freja för en annan sak oxå, men det är lite hemligt ;) Så det vill ja ikke säga.
Och hoppas att det kommer att gå bra på träningen ikväll. Undrar om Herman komemr, för innan träningen börjar brukar han alltid vela slås... Och det kan gå väldigt dåligt till oxå. Men jaja, hoppas iallafall att vi inte är skit många där och att det går bra med mitt knä och det. Komemr att kännas konstigt om Oliwer är det. Med tanken på det som hände i falun... =/ Men jaja, jag kommer ju knappast att dö eller nåt sånt ju ^^
Och juste ja, vi har gått igenom ALAL våra filmer oxå. Och det är MÅNGA filmer. Jag fixade en låda med alla action filmer som vi har och nu är den lådan full. Och lådan va inte liten heller... O.o
VI har över 100 filmer och ajg ahr typ sett alla >.< Så lite jobbigt när man vill se en ny film då. Men vissa filmer är bättre än andra iallafall, så dem kan jag ju se många gånger.
Och jag måste nog snart packa upp från falun. Ja har inte gjort det hittills =$ Så jag behöver verkligen göra det!
Och på torsdag åker mamma till Finlands huvudstad (glömt vad staden heter) Och mamma som är 100% finne har ALDRIG varit där förr... O.o Lite knäppt! Men jaja, hon ska dit på torsdag på en kattsak. Hon ska översätta finska till engelska. Jag vill vara där och filma, men det går ju ej! För hon åker på torsdag och då börjar jag skolan igen >.< Men jag kan gärna skita i skolan för att se mamma göra bort sig inför en hel del människor!
Och när man ändå nämner skolan... Jag vill verkligen INTE åka dit på torsdag! För där kommer jag se Oliwer under passen som vi har tillsammans och jag kommer att se andra somjag INTE gillar!!! Men Tim är inga problem att träffa. Han får mig alltid att skratta och ja... Vi är "tvillingar" enligt Sara... O.o Det måste vara för att vi har samma knasiga humor! Cx
Men nu måste jag nog sluta skiva. Måste hinna med bussen in till stan. Jag vill missa bussen samtidigt som jag inte vill det! >.<

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0