Jaha

Att hjälpa andra är precis vad jag alltid har velat göra liksom. Nej, men seriöst. Om man har en blogg, så ska men väl skriva inlägg i den? O.o Jag menar, det är ju vad en blogg är till för! Men om man inte vet vad man ska skriva för inlägg, vrf har man en blogg då? Hallå, bara fantasin sätter gränser! Man kan skriva om vad man vill ungefär. Man kan skriva om sin dag (hur tråkig den än kan vara) tipsa om låt/film/bok/tv-serie. Om man verkligen inte har fantasi, så ska man inte ha en blogg. Lägg upp bilder, skriv om nåt viktigt för en. Man måste sen oxå kolla att man har skrivit allt på rätt sätt och kolla så att allt är rättstavat (min ursäkt till att jag stavar fel är att jag gick i en skitdåklig skola där man lärde sig ingenting och ibland så kan det bli stavfel =$). Man måste se till att man har fått fram sitt budskap på rätt sätt, så att ingen tar illa upp. Och man ska inte lägga upp bilder på någon annan, om den personer inte har gått med på det och har gått med på just den bilden. Annars kan man anmäla den bilden. Och om man har skrivit ett elakt inlägg om en personer och den personer ser det, då kan man anmäla hela bloggen.

Mh Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0