Jippi

Imorgon åker ja till FALUN!!! =D Kommer nog ha sjukt kul om ja har lite tur. Och jag kan tyvärr IKKE göra inlägg där uppe. För ja har inget internet där >.< När ja va där i 7.an så fanns det en dator sal där, undrar om den finns kvar. Men även om den finns kvar så komemr jag inte sitta vid en dator där. För dem va så sega sist och dem kommer troligen vara fulla. MEn jag komemr att skriva ner ALLT som jag vill berätta för er.
Jag tömde min kamera nyss oxå ^^ Så nu är min kamera klar för att åka till falun.
Men min väska är lite liten =( Den kommer vara FULL och lite mer när jag åker hemifrån. För väskan är nu full och jag har inte packat ner allt >.< Måste få ner min dator, dator laddare, mobilladdare, kameraladdare och mer. Kommer allt få plast är min fråga bara... =/
Idag ska ja försöka få ner så mycke som möjligt i väskan så att jag inte behöver ta ner allt imorgon innan ja åker mot skolan. Och pappa kör mig till skolan imorgon ='') För ja orkar inte gå på min buss med en reseväska liksom och sen måste ja byta buss vid centralen... Ja känner inte fört.
Och i falun vill Sara göra en musikvideo. Men till vilken låt och hur ska den vara? Det har hon inte tänkt på när jag pratade med henne sist. O.o
Kanske ska sluta prata om falun nu... =''/
Men ja... Ska väl försöka få i mig någon mat. Har nu inte ätit frukost på 3 dagar =$

Mvh Sarha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0